Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme maximálně jednou za 14 dní.
Možností, jak Vámi objednané zboží doručit až k Vám, je několik. Stejně tak je i několik způsobů platby. Výběr je na Vás. Obchodujeme a doručujeme pouze na území ČR.
Způsoby platby
Dobírka - zboží zaplatíte při převzetí balíku přepravci, který Vám zásilku přiveze. Platba dobírkou je vždy zpoplatněna uvedeným příplatkem za dobírkovou službu. Balíky lze u kurýrů uhradit platební kartou.
Převodem na účet předem - zboží uhradíte dopředu převodem ze svého bankovního účtu. Jakmile zkontrolujeme dostupnost objednaného zboží, vytvoříme a zašleme Vám na uvedený e-mail Fakturu k platbě se všemi potřebnými údaji. V případě potřeby Vás budeme kontaktovat. Jakmile obdržíme platbu (trvá 1-3 dny), odešleme objednané zboží (je-li vše skladem), případně hned po naskladnění zboží, které jsme neměli skladem. Platba převodem je bez poplatku.
Poštovné a způsoby doručení
TIP: Pokud chcete nejrychlejší doručení, zvolte Výdejní místo Zásilkovny, u většiny balíků je zásilka připravena druhý den od svozu, doručení u kurýrů je o den později.
výše objednávky: | 0-799Kč | 800-1199Kč | 1200Kč a více | dobírka |
Zásilkovna - výdejní místo | 68 Kč | 35 Kč | zdarma | +15Kč |
výše objednávky: | 0-999Kč | 1000-1799Kč | 1800Kč a více | dobírka |
Přepravní společností * | 107 Kč | 49 Kč | zdarma | +29Kč |
* - přepravní společností DPD, Geis-DPD, WE|DO (dříve Intime) nebo Kurýr Zásilkovny, kterého vybere automatický systém Zásilkovny jako nejvhodnějšího pro nejrychlejší možné doručení dle aktuálního vytížení a spolehlivosti dopravců v dané lokalitě. Výběr dopravce nelze nijak ovlivnit. Zasíláme prostřednictvím našeho logistického partnera Zásilkovny, která je uvedena na balíku jako odesílatel, díky smluvní spolupráci a VO cenám můžeme nabídnout tyto zajímavé ceny. Dodání bývá zpravidla druhý až třetí den od předání Zásilkovně, vzhledem k aktuální krizové situace se může prodloužit, dopravci nestíhají.
Ceny za poštovné + případná cena za doběrečné jsou konečné, balné neznáme.
Jak funguje expedice zboží
- Během večera připravím k expedici zásilky z celého dne (noční objednávky často stihnu připravit ještě ráno).
- Zadám zásilky do systému Zásilkovny - zákazník obdrží e-mail o zadání zásilky, která čeká na dodání ode mne.
- Nejbližší pracovní den hned dopoledne předám balíky na pobočku Zásilkovny (svoz probíhá většinou v brzkých dopoledních hodinách).
Upozornění: tato pobočka neplní svoji povinnost skenovat zásilky při převzetí a balík zůstává i po podání ve stavu "Čeká na dodání odesílatelem" dokud ji nepřevezme svoz. - V momentě svozu dojde k přijetí balíku systémem Zásilkovny a balík cestuje na třídící depo (změna stavu na "přijato" a "na cestě").
- Z třídícího depa balíky putují k cílovému depu pro rozvoz na výdejní místo nebo na depo jednotlivých přepravních společností (DPD, WE|DO /dříve Intime/, DPD-Geis) a další den zpravidla na rozvoz.
- Dodání zásilky na výdejní místo nebo doručování přepravní společností.